Welkom, Gast. Alsjeblieft Log In of Registreer
YaBB - Yet another Bulletin Board

HomeHelpZoekLog InRegistreerPM aan admin  

Pagina index wisselen Pagina's: 1
Stuur Onderwerp Druk Af
Proeflessen (Gelezen 2217 maal)
CPS
GT Newbies
*
Niet aangemeld

Gitaartabs Rulez

Proeflessen
01.03.2012 om 22:27:49

Ik wil de voor de proeflessen verantwoordelijke persoon, van harte bedanken voor de per internet aangeboden gratis begin lessen. Ik heb in de afgelopen 2,5 maanden deze lessen wekelijks beoefend en alle snaren leren bespelen. Ik heb er veel baat bij gehad en wil jullie hier erg voor bedanken. Als er een vervolgcursus komt, dan houd ik mij bij deze aanbevolen.
Bedankt. Paul Schenk (Julianadorp)
Naar boven

IP Gelogd

Kenworth 900
GT Forum Admin
Niet aangemeld

Play like The Wind, Mysterius
But Present

Koekcity† ;)
Geslacht: male
Re: Proeflessen
Reageer #1 - 01.03.2012 om 22:44:50

Dank je wel  beschaamd (Bloos)

We hebbe het met z'n allen gemaakt en het doet ons goed dat je het zo goed gevonden hebt.

Naar boven

2 wheels of blues
IP Gelogd

Majoabro
GT Newbies
*
Niet aangemeld

Gitaartabs Rulez

Reageer #2 - 07.03.2012 om 19:44:12

Hallo allemaal,
Ruim veertig jaar geleden al eens een tijdje bezig geweest met guitaarlessen (noodgedwongen met gebroken been op stoel thuis zitten) daarna altijd wel een beetje getokkeld op de guitaar maar nooit verder gekomen. Nu ben ik met pensioen en heb ik het plan opgevat om toch maar eens wat beter te leren spelen. Dus de eerste lessen gedowload. Ik moet zeggen dat het er goed uitziet en dat het ook goed te volgen is. Maar ik kan de link die bij de MP3 bestanden van de voorbeeld cd† niet vinden. Deze bestanden zouden volgens jullie op guitaartabs.nl moeten staan, maar waar? Alvast bedankt voor jullie antwoord,
met vriendelijke groet,
Majoabro† Smilie
Naar boven

IP Gelogd

JanH
GT Forum Admin
Niet aangemeld

Gitaartabs up to dedicated

Gitaartabs
Geslacht: male
Reageer #3 - 06.06.2013 om 16:36:39

deze cd zijn samples en die komen bij de downloads Smilie in zip formaat. even uitpakken en daar zijn de mp3 Smilie
Naar boven

IP Gelogd

Pagina index wisselen Pagina's: 1
Stuur Onderwerp Druk Af