Welkom, Gast. Alsjeblieft Log In of Registreer
YaBB - Yet another Bulletin Board

HomeHelpZoekLog InRegistreerPM aan admin  

Pagina index wisselen Pagina's: 1
Stuur Onderwerp Druk Af
Even voorstellen (Gelezen 838 maal)
Vincent Volmer
GTNewMember
*
Niet aangemeld

Gitaartabs Rulez

Borne
Geslacht: male
Even voorstellen
07.03.2016 om 10:43:41

Hallo,

Ik ben een beginnend gitarist. 1 jaar klassiek gitaarles gehad op klassiek gitaar en nu al een half jaar les op een elektrische gitaar. Mijn zoon van 10 speelt in een bandje als drummer.

Groet,
Vincent  Smilie
Naar boven

IP Gelogd

Ron de Groot
GT Forum Admin
Niet aangemeld

iediewakipiew

Dordrecht
Re: Even voorstellen
Reageer #1 - 08.03.2016 om 08:13:54

Hallo ,
Welkom op dit forum ,  hoewel het nu niet echt actief is ,er zit een verhuizing in de planning en hopelijk kunnen we de draad daar weer op oppakken .  Als er vragen zijn dan hoor ik die graag , Ah check ook onze gitaartabs site  daar staat heel veel voor de gitarist  zowel beginnend als zo'n beetje gevorderd  Smilie
Grz
Naar boven

IP Gelogd

Vincent Volmer
GTNewMember
*
Niet aangemeld

Gitaartabs Rulez

Borne
Reageer #2 - 08.03.2016 om 15:37:16

Ron de Groot schreef op 08.03.2016 om 08:13:54:
Hallo ,
Welkom op dit forum ,† hoewel het nu niet echt actief is ,er zit een verhuizing in de planning en hopelijk kunnen we de draad daar weer op oppakken .† Als er vragen zijn dan hoor ik die graag , Ah check ook onze gitaartabs site† daar staat heel veel voor de gitarist† zowel beginnend als zo'n beetje gevorderd† Smilie
Grz

Hallo Ron,

De andere website ken ik al  Knipoog ....

Rustig lijkt het me zeker. Het verhuizen van een forum is spannend. Ben benieuwd. Gaat dan onder de andere website hangen? Ook mobielvriendelijk (responsive)?

Succes in ieder geval. Nu zo lekker repeteren met het bandje  Melig

Grt,
Vincent
Naar boven

IP Gelogd

Ron de Groot
GT Forum Admin
Niet aangemeld

iediewakipiew

Dordrecht
Reageer #3 - 10.03.2016 om 10:48:18

Het is saai nu , hopelijk gaat het beter in het nieuwe forum , het is wel heel druk hier geweest maar om dit forum onder deze omstandigheden open te houden weet ik ook niet , echter ik ben wel gebleven want als je ergens aan begint dan moet je het ook goed doen vindt ik en gitaar spelen is nu eenmaal een hobby van mij .
De gitaartabs site is wel super geworden als je vanaf het begin kijkt er zijn enorm veel aanpassingen en investeringen gedaan en het resultaat vindt ik echt super , voor mij de beste gitaar site van ons land Smilie Als er vragen zijn dan hoor ik die graag,  wat voor muziek maakt u nu ? is er een demo of opname te zien/horen ? 
mvg
Ron
Naar boven

IP Gelogd

Vincent Volmer
GTNewMember
*
Niet aangemeld

Gitaartabs Rulez

Borne
Reageer #4 - 15.03.2016 om 20:43:45

Sorry voor de late reactie. Ik heb de notificatie aan staan maar heb niets ontvangen?

De gitaartabs website is echt super! Ook goed mobiel te bekijken en vooral heel overzichtelijk! Mijn complimenten!
Ik moet er zelf mijn weg nog vinden maar dat komt vast goed.

Een forum is toch lastig. Veelal moet je het zelf of samen met anderen op gang houden. Pieken en dalen. De informatie is goed te vinden en zo af en toe komen er vast wel nieuwe leden bij (zoals ik haha). Dat het goed bereikbaar is met de telefoon is wel belangrijk geworden (gebruiken jullie iets als Tapatalk?). Wat ikzelf ook veel merk is dat de "drukte" vooral is verschoven naar Facebook. Veel mensen zijn ermee vergroeid ondertussen. Nadeel is dan wel dat je niets terug kunt vinden en mensen maar steeds dezelfde vragen blijven stellen. Dat heb je aanzienlijk minder met een forum.

Nahaj... lekker off-topic .... Ik speel van alles maar wil me meer gaan richten op jazz/blues/country .... Ik weet eigenlijk niet precies. Opnames heb ik nog niet. Wel van mijn zoontje maar dat is de drummer Knipoog (http://basvolmer.centani.nl).....

Ik moet het spelen met plectrum nog onder de knie zien te krijgen en die verdomde barre akkoorden haha. Het is wel erg leuk om gitaar te spelen. "Vroeger" heb ik 10 jaar doedelzak en daarna 3 jaar schots slagwerk (snaredrum) gespeeld.

Nu eens even verder neuzen hier. Fijne avond!!
Naar boven

IP Gelogd

Ron de Groot
GT Forum Admin
Niet aangemeld

iediewakipiew

Dordrecht
Reageer #5 - 21.03.2016 om 08:11:11

Hi.

Jep ik was het totaal zat in de dalen constant de topic starter te zijn , het was ooit wel heel erg druk  tot de verlotingen afgelopen waren toen liep het zowat leeg , zelfs sommige admins zijn weggegaan zonder iets te zeggen ,maar zo gaat het nu eenmaal Smilie

Als je problemen hebt met iets dan is het gewoon super langzaam beginnen en dan komt het helemaal goed Smilie

Tot later weer :0
Naar boven

IP Gelogd

Pagina index wisselen Pagina's: 1
Stuur Onderwerp Druk Af