Gitaartabs mobile app
Bijgewerkt op: 16 jan.
Maak gebruik van onze mobile en krijg de mogelijkheid om op een eenvoudige manier onderstaande producten en diensten van Gitaartabs te gebruiken. De app is gekoppeld aan de website en daarmee aan je abonnement.
Inhoud Gitaartabs app
Schermafbeeldingen inhoud
Gratis downloaden van de app.
Aanmeld stappen
Vragen & Problemen
Inhoud Gitaartabs app
Liedjes (ProTabs only!)
Basgitaar liedjes (enkele)
Gitaarboek "Stap-voor-Stap gitaarles"
Gitaarlessen (niveau 1 t/m 9)
Basgitaarlessen (1 t/m 12)
Gitaartechniek lessen
Muziekstijlen
Riff & Licks
Gitaarakkoorden (C, D, E, F, G, A & B)
Programma's (bijhouden van je voortgang)
Blog
Forum
Diensten
Contact
Prijzen
Schermafbeeldingen inhoud
Gratis downloaden van de app.
[13 december 2022 update]: We hebben onze Gitaartabs app ingediend
[21 december 2022 update]: Gitaartabs app is goedgekeurd! 🎉🥳
Download de Gitaartabs app rechtstreeks vanaf de app store naar je telefoon.
Of zoek op Gitaartabs in de app store en klik op download.
Of zoek op Gitaartabs in de App Google play.
Log in met de gegevens van de site en je kunt verder waar je gebleven was.
Aanmeld stappen
Via onderstaande stappen kan je Gitaartabs gebruiken vanuit de app registratie.
Download de app van de app store
Klik op het "Afbeeldings-icon/Avatar" links boven in de hoek (om aan te melden)
Klik op "Speel mee"
Meld je aan met je e-mailadres en klik op "Doorgaan'
Als je al lid bent van Gitaartabs gebruik dan je e-mailadres dat bij ons bekend is.
Als je nieuw bent vul je hier je e-mailadres in dat je wilt gebruiken.
Controleer je e-mail voor een verificatie link
Klik op "Naar e-mail" voor nieuwe leden
Klik op "Heb je al een wachtwoord? Inloggen" voor bestaande leden
Voor de veiligheid kan je gevraagd worden om een extra controle code in te voeren.
Als je al lid bent vul dan hier het bestaande wachtwoord in dat je ook op de site gebruikt. Als je deze niet meer weet kan je ook "Wachtwoord vergeten?" aan klikken en ontvang je een link om je wachtwoord te herstellen.
Het is gelukt, je bent aangemeld 🎉
Check voor de zekerheid of de avatar linksboven in de hoek nu jouw profielfoto of letters bevat.
Veel plezier! Kom je er niet uit stuur ons een berichtje
Vragen & Problemen
Moet ik betalen voor de app?
Nee, de app downloaden is volledig gratis echter heb je wel een abonnement (Gitaarles, Liedjes of Alles-in-één) nodig wil de inhoud gebruiken zoals hierboven opgesomd.
Kan ik ook met iDeal of Mr. Cash betalen?
Via de app kan je alleen betalen met Creditcard en Paypal, deze geven ook de mogelijkheid om 7 dagen gratis onze dienst te testen en kan je zelf heel eenvoudig je abonnement beheren.
Wil je liever met iDeal of Mr. Cash betalen? Ga dan naar de tarieven pagina.
Ik heb een abonnement, maar krijg de melding dat ik moet betalen.
Deze melding komt als je op de website een account hebt met een ander e-mailadres dan de app. Controleer het e-mailadres waarmee je een abonnement hebt afgesloten, log uit en log in met het juiste e-mailadres. Probeer daarna nogmaals de juiste inhoud te bekijken.
App vastloopt na het openen van een programma.
Log uit uit de app en log weer in
Open de app.
Tik onderaan op Mijn profiel.
Tik onderaan op Uitloggen.
Log opnieuw in met je e-mailadres
(Als het probleem niet is opgelost) Start je mobiele apparaat opnieuw op.
Daarnaast, voor Android-apparaten:
Druk lang op het app-pictogram op het startscherm van je apparaat.
Tik op App-info.
Tik op Opslag.
Tik op Gegevens wissen.
Open de app en log opnieuw in.
Controleer of je app up-to-date is
Ga naar de Apple App Store of Google Play:
Zoek naar 'Gitaartabs app'.
Klik op Bijwerken (indien beschikbaar). Let op: Als er geen optie is om te updaten, betekent dit dat je de meest recente versie van de app gebruikt.
Controleer of je een ondersteund apparaat gebruikt.
De Gitaartabs app wordt ondersteund op:
iPhone: iOS 12 en hoger. (iPhone 6 en hoger)
Android: 6.0 en hoger
Browsers:
Google Chrome
Safari
Overige technische problemen
Ondervind je nog steeds problemen? Als het probleem zich blijft voordoen, neem dan contact met ons op en zorg dat je de volgende informatie bij de hand hebt:
Een beschrijving van de stappen die je genomen hebt zodat we het probleem aan onze kant op kunnen lossen
Een video scherm opname met iPhone of Samsung van het probleem
(Voor meldingsproblemen:) Specificeer welke meldingen je niet ontvangt
De fabrikant, het model en het besturingssysteem van je mobiele apparaat (bijv. Apple iPhone 6s, Samsung Galaxy S4)
Het type verbinding dat je gebruikt (bijv. 3G, WiFi) en de naam van je mobiele netwerk (als je een 3G- of 4G-verbinding gebruikt)
Je locatie
De versie van de Gitaartabs app die je gebruikt. Om dit te vinden:
Open de Gitaartabs app
Tik onderaan op Mijn profiel.
Tik op Hulp en feedback onder Klantenservice.
Tik op Over de Gitaartabs app.
Scrol omlaag naar de onderkant van het scherm en zoek het versienummer in lichtgrijs (bijv. Versie 2.58796.0.)
Wij horen graag wat je goed vindt aan de app en wat we kunnen verbeteren. Op deze manier kunnen we blijven ontwikkelen aan jouw mobile gebruikerservaring.
Groet
Jan van Gitaartabs